eCommHackathon

eCommHackathon – първият хакатон за е-търговия

eCommHackathon – първият хакатон за е-търговия, се провежда на 24-26 ноември.

В рамките на 60 часа участниците в състезанието ще могат да създадат следващата иновация в електронната търговия. Приемат се идеи в областта на пазаруването, логистиката, добавената  реалност, анализа на информация, миксиране на офлайн и онлайн пазаруване и нови методи за продажби.

За кого е eCommHackathon?

Ако имаш идея за продукт или услуга, която може да промени света на електронната търговия? Ако разбираш от програмиране, дизайн или маркетинг или просто искаш да срещнеш интересни хора, събитието е точно за теб.

Независимо дали си ученик, студент, работиш в малка или голяма фирма, можеш да се включиш в хакатона, като закупиш билет.

Единственото, което е необходимо е да имаш желание да срещнеш нови хора, да работиш в екип и да дадеш 100% от себе си в това, което може да се превърне в твоя нов бизнес.

В какви сфери може да бъдат идеите?

  • Доставки – ако 60-минутната доставка е достижима в Лондон, как можем да я пренесем на българска земя? Или как може да бъде доставена една покупка от различни магазини например продаващи любимото ни вино, сирене или месо?
  • Подобрение на преживяването в магазина – компютърно зрение, лицево разпознаване, геолокация или безкасово пазаруване. Как може клиентите да бъдат обслужени по-бързо и по-удобно?
  • Виртуална/Добавена реалност – Приложения за добавена или виртуална реалност позволяващи на потребителите да видят  как ще изглеждат облечени с продукти, как ще изглежда новият диван в къщата им.
  • Персонализация – Индивидуализацията е сред подобренията в потребителското преживяване през последните години – например, опаковката или надписването на име по желание върху новите кецове.
  • Чатботове – Виртуални асистенти за резервация или навигатори в процеса на покупка.
  • Гласово разпознаване и пазаруване – Как да подобрим преживяването с Google Home, Amazon Alexa, Arduino/RaspberryPi устройство или друг хардуер.
  • Big Data обработка – Обработката на данни водеща до повече клиенти, повече продажби, нови нишови продукти и
  • Мобилно пазаруване – Как могат да изглеждат мобилните интерфейси, които да направят пазаруването в движение по-безпроблемно?

Победителите ще могат да представят идеята си пред ASDA/Wallmart и Adidas.

Вижте тук още информация за други хакатони и ИТ събития