Остават само 4 седмици за регистрация в конкурса „Наградите на БАИТ“ за 2020 г.
До момента са подадени кандидатури в шест от категориите на конкурса – Образователна награда, Младежка награда, Журналистически принос, Публична администрация, Start Up компания, Успешен български ИКТ продукт/услуга. Все още очакваме първия кандидат за категорията Успешен ИКТ проект в полза на българската икономика.
По традиция най-оспорвана е конкуренцията в категорията Образователна награда, където има най-много подадени кандидатури засега. За награда там се състезават Висшето училище по телекомуникации и пощи, проектът “Академия за иновации” и Фондация на бизнеса за образованието.
Регистрацията е безплатна и ще бъде отворена до 24.00 ч. на 11 януари 2021 г.
Отличените в конкурса ще получат MultiTraining Gold карти за обучения в основите на Agile практиките, осигурени от bTalks Agile; ваучери от Сиела Норма, за чиято стойност могат да закупят книги в книжарници Сиела. Ардес Информационни Технологии (Ardes.bg) ще осигурят на наградените електронни устройства.
Наградите ще бъдат връчени на официална церемония през м. февруари 2021 г. Датата и мястото ще бъдат обявени допълнително. Кампанията и церемонията по награждаването се провеждат под патронажа на Президента на Република България.
Конкурсът и церемонията за връчване на „Наградите на БАИТ” за 2020 г. се провеждат с подкрепата на:
Златен спонсор: АЛСО България
Със специалното участие на: bTalks Agile
Сребърни спонсори: ДАТЕКС, Акронис България
Бронзови спонсори: Сиела Норма, Ардес Информационни Технологии (Ardes.bg), Ърнст и Янг България
В партньорство с: БТА, БНР, Bloomberg TV Bulgaria, Computerworld, CIO, TechNews, НСОРБ, ИАНМСП, БСК, Sofia Tech Park, Eleven, Junior Achievement България, БТПП, b2b Media, бгПРЕДПРИЕМАЧ, Pixel Media, Инженер.bg и ДигиталнаИндустрия.bg, DevStyler.io
Мирела Йорданова е част от иновативния екип на БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурсите “Наградите на БАИТ” и „Дигитални новатори в образованието“, eSkills For Future.
С над 18 г. опит в комуникациите, дигиталния маркетинг, рекламата създаването на съдържание, връзки с медиите. С подчертан интерес към информационните и комуникационните технологии.