Програмата
Програмата е вечерна с продължителност 3 месеца, а стартът ще е на 15 март 2021 година. Онлайн форматът на провеждане я прави подходяща за желаещи от всяка точка на страната. Особено подходяща за специалисти в областта на маркетинг, продажби, реклама или други свързани роли, които искат да изградят холистичен стратегически подход към дигиталния маркетинг и усвоят най-модерните практики и инструменти в сферата.
Фокус върху практиката
Програмата Upskill Digital Marketing е валидирана от водещи локални и международни компании, за да отговори най-точно на нуждите на бизнеса. Главен лектор в програмата отново е Ина Тончева.
Кандидатстване и изисквания
Приемът за програмата вече е отворен на страницата на Телерик Академия и ще продължи до 14 февруари 2021 година. Кандидатстването включва автобиография и онлайн тест по основи на маркетинга. Сред изискванията е поне една година опит в областта на традиционния маркетинг или друга свързана сфера.
На 12 януари 2021 година ще се проведе уебинар, на който Ина Тончева ще разкаже повече за програмата и професията на дигиталните маркетинг експерти, а към нея ще се присъединят гости от индустрията, които ще споделят своя личен опит. Събитието е безплатно, но изисква регистрация.
Мирела Йорданова е част от иновативния екип на БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурсите “Наградите на БАИТ” и „Дигитални новатори в образованието“, eSkills For Future.
С над 18 г. опит в комуникациите, дигиталния маркетинг, рекламата създаването на съдържание, връзки с медиите. С подчертан интерес към информационните и комуникационните технологии.