Вторият музикален хакатон в България ще се проведе на 11-12 ноември в Националната музикална академия в София. Това съобщават организаторите от EduTechFlag, които са сред стейкхолдърите на eSkills For Future.
Екипи ще разработват мобилни приложения за музика, технологии и роботи за музика.
Участниците в състезанието също така ще използват съществуващите технологии, за да създават иновации и вдъхновяващи проекти, свързани с музиката.
Вторият музикален хакатон – регламент
Регистрацията е безплатна. Няма възрастово ограничение за участие и всеки желаещ може да се запише за участие тук.
Надпреварата предвижда 5 категории за участие:
- Музикално образование
- Музикални технологии и приложения
- Интелигентен град, музика и роботи
- Музикални мобилни игри
- Музика, математика и наука
Отборите може да са съставени от максимум 4 човека, като екипът може да работи и по повече от 1 проект. Всеки екип ще има 4-5 минути за презентиране на идеята си, като може да носи прототип, ако има изработен такъв. Английският е предпочитан, но се разрешава екипите да представят проекта си и на български език.
Победителите
Отборите победители ще бъдат в категориите Хора, Вдъхновение, Използване на технологиите, ИТ звук, а голямата награда е в категория Музикална визия.
Критериите за оценяване са музикално звучене, креативност и ползваемост, екипност на създателите. Ще бъдат оценявани също така и технологиите и дизайна на проекта, както и неговия бизнес потенциал.
Това е вторият музикален хакатон, който се организира от EduTechFlag в България. Събитието е в партньорство с Monthly Music Hackathon, New York City, САЩ. Първият музикален хакатон у нас се проведе в началото на 2017 г.
Вижте информация за още конкурси и ИТ обучения
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.