Кампанията за онлайн игра е инициирана от Теленор България във връзка с Деня за безопасен интернет
Теленор България стартираха интерактивна онлайн игра за рисковете от споделянето на лична информация в социалните мрежи. Новината беше по време на отбелязването на Деня на безопасния интернет 7 февруари.
„Търсенето на Емо“ е онлайн игра, достъпна на www.findingemo.bg. Тя включва въпроси, свързани с главния герой. Профилът на Емил Добромиров е създаден на база на информация на често срещано поведение на младите хора в социалните мрежи.
Всички желаещи могат да се включат в тази онлайн игра могат да го направят до 14 февруари 2017 г.
Също така след допълнителна регистрация, участниците между 13 и 18 години могат да спечелят награди. Пълните правила за участие в играта са публикувани на страницата на кампанията .
Според изследване по поръчка на Националния център за безопасен интернет за периода 2010-2016г., средната възраст на децата, които за първи път влизат в интернет, е спаднала от 10 на 7 години. Родителите, от своя страна, рядко налагат конкретни правила за употребата на дигиталните устройства и интернет. Проучването сочи също, че 1/3 от българските деца са общували онлайн с непознат човек, а около 1/5 от тези деца са се срещали на живо с хора, с които първо са се запознали в интернет.
Теленор България активно подкрепя инициативите за безопасен интернет, сред които Речник на социалните мрежи и Наръчник за видовете онлайн-тормоз. През 2016г., над 260 служители на компанията се срещнаха с над 10 000 български деца в повече от 60 училища и ги запознаха с рисковете в интернет и начините за справяне с тях. През 2014 г., Теленор първи в България, който въведе филтър за блокиране на материали в интернет, които съдържат сексуална злоупотреба с деца.
-> Прочетете още: eSkills For Future подкрепи Международния ден за безопасен интернет 2017
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.