Американска търговска камара в България организира хакатон AmCham Hackathon 2024. Инициативата е в партньорство с Технически университет София и Стопански факултет при СУ „Св. Климент Охридски“
Записването за AmCham Hackathon 2024 е до 4 февруари, като студентите от двете висши училища ще могат да се записват за включване в отбори. Студентите могат да се запишат за хакатона, като попълнят тази регистрационна форма.
Целевата група на хакатона са студенти от 3-ти и 4-ти курс и магистърски програми в Технически университет и от Стопански факултет към СУ.
За ТУ на фокус са обучаващите се в програмите „Инженерство“, „Софтуерно инженерство“, Телекомуникации, Изкуствен интелект, „Кибер-сигурност“, Информатика, „Обработка на данни“, „Автомобилна електроника“, „Зелена енергетика и ВЕИ“. За Стопански факултет се таргетират студенти в бакалавърските програми „Икономика и финанси“, „Счетоводство, финанси и дигитални приложения“, „Стопанско управление/Бизнес администрация“, и магистърските „Икономика и финанси“, „Дигитален маркетинг“, „Управление и предприемачество“, „Изкуствен интелект за бизнес и финанси“, „Геймификация“, MBA програмата, акредитирана от AMBA и други магистърски програми.
Официалното откриване ще е на 12 февруари в Центъра за върхови постижения на ТУ-София. Студентите ще бъдат разпределени в отбори за работа по конкретни казуси в продължение на три седмици. През цялото това време те ще могат да разчитат на подкрепа на свой ментор от компании-членове на AmCham, преподаватели от двата университета, както и на ресурси с информация и нови знания.
Студентските отбори ще представят пред жури своите решения на казусите на 27 и 28 февруари. Финалната церемония по награждаване ще се състои на 29.02.2024 г. с домакинство на Стопански факултет на СУ „Св. Климент Охридски“.
Още новини за обучения ТУК
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.