Голямата награда за победителя е възможността за среща на живо с първия хуманоиден робот Pepper
JA България и Mastercard обявяват ученически конкурс за есе на тема „Дигитализацията и аз. Как технологиите помагат в ежедневието“.
Това съобщават от JA България, стейкхолдър на eSkills For Future.
Голямата награда за победителя е възможността за среща на живо с първия хуманоиден робот Pepper. За авторите на трите най-високо оценени есета са предвидени допълнителни награди.
Конкурсът е насочен към гимназисти от цялата страна на възраст от 14 до 18 г. За да участват в конкурса, учениците трябва да изпратят текст с обем до 2 страници в срок до 11 април 2017 г.
Голямата награда в конкурса е възможността за среща на живо с първия хуманоиден робот Pepper. Това ще е възможно в демо зоната на Mastercard по време на технологичния форум WEBIT в края на месец април.
Проявата е част от инициативата „Световната седмица на парите“, в която Mastercard и JA Bulgaria, стейкхолдър на eSkills For Future участват.
„Ние вярваме, че бъдещото развитие на технологиите е в сърцата, умовете и ръцете на младите – те трябва да вдъхновяват разработването на иновации и приложението им в ежедневието. Затова, съвместно с Junior Achievement, инициираме ученическия конкурс, който ще провокира интереса към иновациите и дигитализацията. Очакваме с нетърпение да видим тяхната визия по темата“, каза Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония.
„Радваме се, че имаме възможност да подкрепим Mastercard в тази инициатива. Вярваме, че младите са важен двигател на промените и потребител на новите технологии. Затова с удоволствие ще се запознаем с представата им за това как дигитализацията променя света, в който живеем“, допълва Джеймс Йоловски, мениджър Програми за финансова грамотност в JA Bulgaria.
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.