Upskill Digital Marketing започва прием за 2024 г. с 15 лектори и теми за AI. Кандидатури ще се приемат до 21 януари, като новото издание включва голямата тема за изкуствения интелект (AI) и как да се използва в сферата на маркетинга за пазарно предимство. Курсистите се обучават от 15+ водещи експерти и по надградена програма, която гарантира усвояването на най-модерните маркетинг теми. Всички нови умения се прилагат на практика в разработването на цялостна стратегия за дигитален маркетинг с реални данни от реални компании, сред които и първият български еднорог Payhawk.
Обучението Upskill Digital Marketing се провежда в рамките на 3 месеца, 2-3 вечери седмично. Стартът е на 19 февруари. Курсът е подходящ за специалисти в областта на маркетинга, продажби, реклама или други свързани роли, които искат да изградят холистичен стратегически подход към дигиталния маркетинг.
„Обучението ни по дигитален маркетинг е уникално за нашия пазар, тъй като курсистите ни усвояват материята от доказани експерти, имат безплатен достъп до най-добрите инструменти (Ahrefs и Surfer) и се учат как да използват всеки аспект от маркетинга в цялостна стратегия.“ Това коментира Александра Мечкова, главен изпълнителен директор на Телерик Академия.
Цялостно обучение по дигитален маркетинг
Благодарение на лекторите, курсистите ще придобият умения във всяка ключова област на дигиталния маркетинг – стратегическо планиране, създаване на съдържание, което носи резултати, имейл маркетинг, SEO, дигитална реклама (Facebook, Google, TikTok). Също така, стартиране на подкаст, анализ на данни, работа с GA4, тестване и оптимизация. Участниците ще се научат и как да използват и комбинират всичко научено, за да допринасят веднага в работата си среда, докато работят по цялостна дигитална стратегия с реални данни. Курсистите ще имат срещи с представители на компаниите, предоставили данните, пред които ще презентират и финалните си проекти.
Кариерен уебинар на 8 ноември
Водещият лектор Крис Велев, основател на DigiMentals, и гости ще споделят повече за програмата, лекциите и професията на дигиталния маркетолог на безплатен уебинар на 8 ноември от 19:00 ч. За присъствие на уебинара е необходима предварителна регистрация. В следващите месеци предстоят и допълнителните събития с фокус най-динамичните теми от света на дигиталния маркетинг.
Още информация за обучения в Каталога
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.