eCommHackathon – първият хакатон за е-търговия, се провежда на 24-26 ноември.
В рамките на 60 часа участниците в състезанието ще могат да създадат следващата иновация в електронната търговия. Приемат се идеи в областта на пазаруването, логистиката, добавената реалност, анализа на информация, миксиране на офлайн и онлайн пазаруване и нови методи за продажби.
За кого е eCommHackathon?
Ако имаш идея за продукт или услуга, която може да промени света на електронната търговия? Ако разбираш от програмиране, дизайн или маркетинг или просто искаш да срещнеш интересни хора, събитието е точно за теб.
Независимо дали си ученик, студент, работиш в малка или голяма фирма, можеш да се включиш в хакатона, като закупиш билет.
Единственото, което е необходимо е да имаш желание да срещнеш нови хора, да работиш в екип и да дадеш 100% от себе си в това, което може да се превърне в твоя нов бизнес.
В какви сфери може да бъдат идеите?
- Доставки – ако 60-минутната доставка е достижима в Лондон, как можем да я пренесем на българска земя? Или как може да бъде доставена една покупка от различни магазини например продаващи любимото ни вино, сирене или месо?
- Подобрение на преживяването в магазина – компютърно зрение, лицево разпознаване, геолокация или безкасово пазаруване. Как може клиентите да бъдат обслужени по-бързо и по-удобно?
- Виртуална/Добавена реалност – Приложения за добавена или виртуална реалност позволяващи на потребителите да видят как ще изглеждат облечени с продукти, как ще изглежда новият диван в къщата им.
- Персонализация – Индивидуализацията е сред подобренията в потребителското преживяване през последните години – например, опаковката или надписването на име по желание върху новите кецове.
- Чатботове – Виртуални асистенти за резервация или навигатори в процеса на покупка.
- Гласово разпознаване и пазаруване – Как да подобрим преживяването с Google Home, Amazon Alexa, Arduino/RaspberryPi устройство или друг хардуер.
- Big Data обработка – Обработката на данни водеща до повече клиенти, повече продажби, нови нишови продукти и
- Мобилно пазаруване – Как могат да изглеждат мобилните интерфейси, които да направят пазаруването в движение по-безпроблемно?
Победителите ще могат да представят идеята си пред ASDA/Wallmart и Adidas.
Вижте тук още информация за други хакатони и ИТ събития
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.