Нов формат кратки практически обучения Sprint разширяват портофилиото на Телерик Академия, съобщават от трейнинг компанията.
Новият продукт предоставя платформа, чрез която лидери, доказани в своите области, ще споделят вътрешнофирмени знания и успешни стратегии от личен опит. Знанията ще могат веднага да бъдат приложени в друга среда. Курсовете в Telerik Academy Sprint се фокусират върху запознаване с конкретни бизнес казуси, стратегии и решения. С придобиването на нови умения курсистите ще са по-успешни и ефективни в ежедневните си задачи и ще допринесат за по-добри бизнес резултати на компаниите си.
Теми и лектори на обученията през юни
В рамките на месец юни ще се проведат 4 програми.
Future-Proof Content Marketing Sprint (старт: 3 юни) ще даде конкретни препоръки на участниците как да увеличат приходите на компанията чрез маркетинг на съдържанието. Илия Марков е водещият трейнър в програмата. Той е ветеран в B2B SaaS маркетинг сферата. Има опит в компании като Тoggl, Animalz и SiteGround. Към него като гост лектор ще се присъедини Мария Георгиева. Тя е SEO Team Manager в Payhawk с над 10 години практически опит в сферата.
GenAI for Developers (старт: 10 юни) е практическо обучение за употребата на големите езикови модели (LLMs) в софтуерното инженерство. Водещ лектор в програмата е Стивън Цветков – Learning Experience Design Manager в Телерик Академия. Стивън и неговият екип изследват тенденциите в методите на преподаване и учене, прилагат иновации и отговарят за качеството на обучението в Академията. Гост лекторите в програмата са Даниел Канчев, Красимир Чарийски и Ясен Кипров. Експертите от различни екипи в SiteGroundимат богат практически опит и ще споделят как използват ИИ в ежедневната си работа и в реализацията на проекти.
Hiring the Top 1% (старт: 11 юни) ще даде възможност на участниците да научат как да прилагат добри практики за наемане на топ таланти спрямо целите и приоритетите на компаниите си. Водещият лектор Боян Стоянов (Hireworks Digital) е утвърден професионалист с опит в бързооборотните стоки, е-търговията и маркетинга. Като гост лектор в програмата ще участва Миро Вълчев, съосновател на FindMeCure, Той ще сподели подробнсоти за стратегии за наемане на топ талант.
GenAI for Business Users (старт: 17 юни) цели да покаже на хора с бизнес профил как лесно да използват инструменти за изкуствен интелект. Как да се прилага в ежедневието за генериране на документи и отчети, и при вземането на решения. Курсът ще води Александър Китов, VP of Product, Телерик Академия, с над 10 години опит като продуктов мениджър и предприемач. Към него като гост лектор ще се присъедини Алекс Велинов от Tag Digital с над 15-годишен опит в дигиталния маркетинг и продуктов мениджмънт.
Условия за участие
До 22 май всеки желаещ може да се възползва от цената за ранно записване (349 лв.).
Всички курсове ще се проведат на български език в рамките на 4 сесии по 3 часа (вечерен формат). Това ги прави удобни за съчетаване с други работни и лични ангажименти. Няма изисквания за профила на хората, които ще се включат. Няма и специален процес за кандидатстване, но местата в програмите са ограничени.
Още подробности за обученията ще станат ясни на уебинар, организиран от Телерик Академия, на 28 май, 19:00 ч.
Sprint е най-новият продукт в 15-годишното портфолио от близо 20 програми на Телерик Академия.
„Новият Sprint формат предоставя възможност само в рамките на две седмици (4 сесии) водещи специалисти да предадат своите практически знания и ноу-хау, които не могат да бъдат намерени в Google, YouTube Coursera или други обучителни платформи. Осъзнаваме, че в България има много знания и опит, които живеят в конкретни компании и професионалисти, и които не се споделят систематизирано, а прилагането им би донесло бърз бизнес ефект за много организации и за развитието на екосистемата ни.“
Това споделя Александра Мечкова, главен изпълнителен директор на Телерик Академия.
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.