До 1 декември се приемат кандидатури за докторантска стипендия. Това съобщават от Фондация “Карол Знание”.
Тази година размерът на предоставяната годишна докторантска стипендия е повишен до 10000 лв.
Всички желаещи редовни докторанти могат да подадат документи в следните области:
· естествени науки,
· технически науки,
· медицина
Проектът, по който работи кандидатът, следва да има потенциално практическо приложение.
Сред изискваните документи за кандидатстване са:
Мотивационно писмо, в което се аргументира личната мотивация за участие в конкурса;
Автобиография, в която се включват и научните активности – публикувани статии, участие в научни конференции и семинари, състезания, подготвени и изнесени научни реферати, спечелени конкурси и грантове и други;
Копие на заповедта за зачисляване в докторантура;
Резюме на изследователския проект в обем до 2 страници, който да дава представа за значимостта на темата с кратък теоретичен обзор; използвани методи и подходи; експерименти; постигнати до момента резултати; поставени краткосрочни и дългосрочни цели; очаквани резултати; потенциал за приложение; уникалност.
Документи за кандидатстване се подават на email: knowledge@karoll.bg
Само финалистите в конкурса представят проектите си пред жури;
Фондация “Карол Знание”
През последните 5 години стипендията се предоставя от фондация “Карол Знание”, а преди това – 5 години от финансова група “Карол”. Досега с общо 80 хил. лв. са подкрепени 10 талантливи докторанти в различни области на науката.
Сред носителите на докторантската стипендия до момента са физици, бионанотехнолог инженери медицински физик, изследовател на динозаври и изследовател на прилепи.
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.