#Datathon2018 е първият глобален data хакатон. Настоящото издание ще включва и онлайн участие, като вече има регистрации от редица държави. Това посочват организаторите на проявата от Data Science Society, които са сред стейкхолдърите на eSkills For Future.
#Datathon2018
#Datathon2018 е практическо образователно предизвикателство, свързано с обработка и анализ на данни. Надпреварата се провежда в периода 9-11 февруари. Това е третото издание на Data хакатона, като този път казусите са предоставени от Telenor, Telelink, VMWare, Receipt Bank, Ontotext, Kaufland, Identrix, ZenCodeo and А Data Pro. За пръв път работата по време на Data хакатона ще се случва и виртуално. Заявки за участие в надпревара има от Германия, САЩ, Канада, Дубай и други държави, посочват организаторите.
Как да участвате
Събитието ще се проведе в СУ „Св. Климент Охридски“.
Можете да се включите в първия глобален Datathon като се регистрирате на линка в срок до 5 февруари.
Желаещите да се включат ще имат възможност да работят по казуси от практиката. Различните задачи в това издание можете да видите на сайта на Data Science Society.
Хакатоните на Data Science Society
Първият Datathon се проведе преди една година и в него се включиха близо 18 участника, които работиха по 15 казуса. Следващият от Data Science хакатоните беше в насочен към решаване на един конкретен казус, а именно Hack The FackNews, като идеята беше да се изработи модел за разпознаване на фалшиви новини. Data Science Society е българска общност от доброволци – експерти в обработката на данни, моделиране и анализ. За последните 3 години те популяризират и насърчават сътрудничеството, споделянето на знания, иновациите и предприемачеството във всички области, които използват анализа на данни.
Запознайте се с отговорностите и предизвикателствата пред ученият по данни
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.