IT Business Analysis & Customer Service Training Academy 2025 стартира. Организаторите от Exceedia вече приемат кандидатури.
Ако сте готови да подобрите кариерата си в ИТ бизнес анализа, изпълнението на проекти и обслужването на клиенти, тази практическа академия предлага обучение, ръководено от експерти. Обучението предоставя казуси от реалния свят и път към сертифициране в днешния конкурентен пазар на труда.
Програмата на курса съчетава теоретични основи с практическо приложение. Академията дава инструментите за уверено справяне със съвременните бизнес предизвикателства. Обучаваните добиват практически опит от анализиране на бизнес процеси до оптимизиране на взаимодействието с клиентите.
Желаещите ще получат възможност за овладяване на бизнес стратегията и подобряване предоставянето на услуги.
За кого е академията:
- Студенти, които следват бизнес администрация, компютърни науки, финанси или други свързани области, които се стремят да изградят солидни фундаментални знания, приложими в бизнес и технологична среда.
- Професионалисти, стремящи се да подобрят своите комуникационни и аналитични умения, с фокус върху разбирането на бизнес стратегиите, изискванията на клиентите и финансовите последици, за да предоставят въздействащи решения.
- Наскоро завършили студенти, нетърпеливи да започнат кариерата си в областта на ИТ сферата – особено в области като бизнес анализи, тестване на софтуер или обслужване на клиенти – където могат да играят решаваща роля в свързването на бизнес целите с техническите решения.
Обучението ще е онлайн и предвижда гъвкава заетост на непълен работен ден.
IT Business Analysis & Customer Service Training Academy 2025 е с продължителност 1 месец и стартира през май.
Курсът завършва с оценка и финален изпит. След успешно завършване обучаваните ще получат възможността да продължите кариерата си като стажанти в компанията.
Още възможности за ИТ обучения

Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.