Телерик Академия стартира мастър клас по дигитален маркетинг. Oт образователната организация посочват, че първият им цялостен мастър клас по дигитален маркетинг е насочен към специалисти и топ студенти с опит в областта на маркетинга.
Мастър клас по дигитален маркетинг
Обучението и е част от инициативата Telerik Academy Master. Курсът цели да помогне на професионалистите да изведат кариерата си до следващото ниво. Стартира на 9 септември и ще се провежда 3 месеца, 2-3 вечери седмично в обучителния център на Телерик Академия в София. Кандидатстването е отворено до 8 август през сайта на Академията.
Програмата е валидирана от водещи маркетинг асоциация, дигитална агенция и компании в сферата на ИТ, финансите, здравеопазването и управлението на недвижими имоти. Обучението изгражда търсените от бизнеса умения за създаването и реализацията на ефективни дигитални кампании от край до край. Кандидатите е необходимо да покажат минимум 1 година опит в областта на традиционния или дигиталния маркетинг. Желаещите могат да подадат CV на сайта на Телерик Академия до 8 август. Изисква се също да преминат успешно онлайн тест по основи на маркетинга, както и кратък когнитивен тест.
Интегрирано обучение по дигитален маркетинг
В рамките на програмата участниците ще усвоят всички ключови умения в областта на дигиталния маркетинг. Сред тях: стратегическо планиране, създаване на ангажиращо съдържание за уеб, имейл маркетинг, SEO, дигитална реклама, анализ на данни, тестване и оптимизация. Те ще придобият 360-градусов поглед и практически опит с най-новите тенденции и ще се запознаят с нови технологии като чатботове и добавена и виртуална реалност (AR/VR). Участниците също ще работят по реални кампании съвместно с установени и бързоразвиващи се компании, опериращи на българския и глобалния пазар.
От практици за практици
Лектори в курса ще бъдат практици с дългогодишен международен опит. Сред тях Ина Тончева, маркетинг експерт и съосновател на The Indigitals, работила преди това в Chaos Group, Progress и Telerik; Лили Грозева консултант „Маркетинг и оптимизация на търсенето“ във VertoDigital. Също така Паулина Цолова, ръководител „Маркетинг съдържание“ в Progress; Иво Шипочки, консултант „Дигитален маркетинг“ във VertoDigital и други експерти, включително и от Google.
„Дигиталният маркетинг е една от сферите, в които експертите непрекъснато имат нужда да изграждат и развиват нови умения, за да бъдат релевантни на пазара на труда и предпочитани специалисти. Затова работихме с водещи професионалисти от бизнеса, за да изградим мастър класа. Това гарантира на участниците, че ще владеят най-добрите световни практики, с които да бъдат много по-ефективни в работата си и да развият кариерата си“. Това коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.
Повече за програмата, лекторите и процесът по кандидатстване в него желаещите могат да научат по време на кариерно събитие.
То ще се проведе на 10 юли от 19:00 ч. в Телерик Академия. Необходима е регистрация на сайта.
За Telerik Academy Master
Програмата по дигитален маркетинг е част от Telerik Academy Master. Инициативата предлага мастър класове за професионалисти с опит, целящи да надградят квалификацията си с познания за едни от най-горещите технологии и теми и да ускорят кариерното си развитие. Форматът на програмите дава възможност на участниците да съчетават работа на пълен работен ден и обучението си посредством вечерни срещи и такива през уикенда, които са с балансирани интензивност и честота.
Още възможности за ИТ обучения и преквалификация
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.