Отворен е приемът за Telerik Academy Upskill Digital Marketing 2023

Отворен е приемът за Telerik Academy Upskill Digital Marketing 2023, съобщават от водещата образователна организация за летящ кариерен старт и успешна реализация.

Отворен е приемът за Telerik Academy Upskill Digital Marketing 2023

Петото издание на програмата ще е единствено за 2023 г. Кандидатстването продължава до 22 януари 2023 г., а участниците ще се обучават от над 11 лектори, експерти в ключови направления на дигиталния маркетинг. Всеки от тях ще сподели богат опит от ежедневната практика в и за компании от различен тип и големина.

Кандидатстване и детайли за програмата

Новото издание е допълнено с повече практически задания. Темите са оптимизирани спрямо тенденциите в сферата, търсените умения от бизнеса и обратната връзка на курсистите. Вечерното обучение е подходящо за хора с опит в традиционния маркетинг или свързани сфери, както и за компании, които искат да надградят опита и знанията на служителите си. През 2023 г. представители от НПО сектора отново ще могат да се обучават с 90% отстъпка от таксата на програмата.

Приемът за Upskill Digital Marketing е отворен до 22 януари 2023 г. Обучението е подходящо за хора с година опит в традиционния маркетинг, продажби или комуникации. Те могат да надградят уменията си с пълния спектър на дигиталния маркетинг и да навлязат в нови за тях сфери. Програмата е подходяща и за ръководители на бизнеси, които искат да усвоят в дълбочина дигиталния маркетинг.

Всички умения по дигитален маркетинг

Програмата Upskill Digital Marketing среща участниците с над 11 утвърдени експерти, които ще споделят своите успешни практики, работещи стратегии и опит. Курсистите работят в малки групи по реални проекти с данни, предоставени от компаниите. Програмата се отличава с изцяло практическа насоченост на обучението и споделен реален опит от водещи експерти. По този начин служителите, изпратени от компании с цел надграждане на уменията, веднага могат да използват новите си знания. Курсистите получават безплатен достъп до ключови инструменти за анализ и данни (Ahrefs и Surfer), с които да развиват уменията си в дълбочина в различните аспекти на маркетинга.

Водещ лектор е Крис Велев, основател на DigiMentals и експерт с богат опит в дигиталния маркетинг, SEO, PPC. Към него се присъединяват и гост-лектори, сред които Станислав Димитров, основател и управляващ директно на Konversa, Паулина Цолова, директор Demand Generation в Progress, Ина Тончева, съосновател на The Indigitals, както и доказани специалисти от Mediapost Hit Mail, Resolute Software, Stellary Agency и Telerik Academy.

Под менторство на тези и други експерти участниците в курса развиват ключови умения във всички дисциплини на дигиталния маркетинг – SEO, създаване на съдържание, Facebook и Google реклами, създаване и оптимизиране на рекламни кампании, имейл маркетинг. Финалните проекти в курса са базирани на реални казуси от компании. Всяка група презентира изготвения анализ и стратегия директно пред съответния клиент.

Кариерен уебинар на 2 ноември

Организаторите планират безплатен онлайн уебинар на 2 ноември от 18:30 ч. По време на събитието водещият лектор Крис Велев и част от гост-лекторите ще споделят повече за програмата, лекциите и професията на дигитален маркетолог. Участниците в уебинара ще могат да зададат въпросите си на живо към експертите.

За да се включите в уебинара е необходима предварителна регистрация. В следващите месеци предстоят и допълнителните събития с фокус най-динамичните теми от света на дигиталния маркетинг.

“Дигиталният маркетинг е сред най-динамичните и бързо променящи се сектори, а кадрите в него трябва да са адаптивни и в синхрон с най-новите тенденции. Най-сигурният и бърз начин за усвояване на тези умения е директно от хората, които боравят ежедневно с актуални и иновативни методи. Всяка следваща година надграждаме програмата по дигитален маркетинг, като петото издание на Upskill курса включва повече практика в ключови сфери, сред които SEO, Facebook и Google реклами, анализ на аудиторията. Всичко това е концентрирано в 3-месечно обучение, защото знаем, че времето е важно за бизнеса и курсистите ни и колкото по-рано приложат наученото, толкова по-бързо ще видят резултати”. Това коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.