EDIT On The Road е в подкрепа на дигитализацията на бизнеса и обхваща 7 града в страната
Турнето на мрежата за дигитално развитие EDIT, което е в партньорство с Google, продължава в Пловдив и Стара Загора. Срещите ще са съответно на 16 и 17 септември. Това съобщават организаторите, които са сред стейкхолдърите на eSKills For Future.
Екипът на EDIT, и представители на Google ще прекарат 16 септември в Пловдив, с цел да съберат на едно място технологичните общности и традиционните индустрии.
Събитието ще обсъди с местния бизнес 3 теми:
– Кои са предизвикателствата пред дигитализацията на бизнеса в Пловдив?
– Кои са възможностите за бизнеса в Пловдив, които дигитализацията може да отвори?
– Коя би била идеалната екосистема, която да подкрепи дигитализацията на бизнеса в Пловдив и да направи по-конкурентна местната икономика?
Организаторите предвиждат да демонстрират и как се работи с дигиталния инструментариум за бизнес на Google и да представят Google Дигитален гараж
Ако имаш интерес към събитието в Пловдив, можеш да се регистрираш тук.
Аналогични са и темите в
Стара Загора.
На 17 септември организаторите ще обсъдят с присъстващите конкретни предизвикателства пред дигитализацията на местния бизнес.
Ако искаш да се включиш в срещата, можеш да се регистрираш на линка.
EDIT On The Road
EDIT On The Road е инициатива на EDIT.BG в партньорство с Google в подкрепа на развитието на технологичния и на дигитализацията на традиционния бизнес в страната. Тримесечното роудшоу обхваща 7 града в страната.
Паралелно с турнето екипът на EDIT провежда проучване на дигиталния стартиращ, малък и среден бизнес в цялата страна. Данните от 2-рото национално годишно проучване на дигиталния бизнес в България ще бъдат представени на заключителна конференция в София през месец ноември.
Цвети Бунова е Мениджър „Публичен сектор“ в БАИТ и е сред изпълнителите на проекти като конкурса „Наградите на БАИТ“ и eSkills For Future, който цели насърчаване на младите хора да се насочат към кариерно развитие в ИТ сектора.
С над 15 г. опит в комуникациите, създаването на съдържание, организацията на събития и връзки с медиите, Цвети намира нови и вдъхновяващи области за развитие като дигиталния маркетинг и технологиите.